Asyaozturk Aleynafrtn aynı benim gibi oldun sende bende şuan 37 haftaligim normalde ama bebek geride diye 35 olarak değiştirdi doktor gelişimi guzel sıkıntı yok ama 37 lik değil 35 haftalık bir bebek muhtemelen diğer adetine yakın bir tarihte bebek tutmuş yani adetime 1,2 hafta kala hamile kalmışim oyle dedi
Hellili Ben ikiz gebeyim benim de bi bebeğim iki hafta geriden geliyor ama doktorum ara açılmadığı sürece iki haftalık geriliği çok önemsemiyoruz diyor ama ben yine de çok takıyorum ya ara açılırsa diye annelik işte içinizi ferah tutun haftanız iyi artık bebeğiniz haftasını yakalamazsa bile bi sorun olmaz en fazla bira zayıf doğar sağlıklı olsun da zayıflığını doğumdan sonra toparlarsınız dert etmeyin
Aleynafrtn Bu zamana kadar kontrollerimde hiç geriden gelmemişti hep günü gününe çıkıyordu , ilk defa böyle bişey duyunca çok üzüldüm kafama takıyorum ailemede belli edemiyorum sanki takmıyormuş gibi davranıyorum