Kubra-mucize26 Tüp bebekle hamileyim normal doğum yapanlar var mı riske atmamak için sezeryan diyorlar genelde birde kaç hafta olduğunu neye göre söylüyor son adet tarihimi
Hilal1907 Kubra-mucize26 transfer tarihine gore de gesaplanabilir adet tarihine gore de. Normal doguma engel degil ben normal yaptim tup bebekle hamile kaldim. İki arkadasim da ayni sekilde normal dogurdular. Sorun olan birtaneai sezeryan oldu.
mercimeginanne Kubra-mucize26 aynen son adete göre gebelik sayılıyor. Bana doktorum istersen sezeryana alırım seni ama normal doğuma elverişlisin dedi. Bende normal istiyordum ama yapamadım suni sancıya dayanamadım sezeryana döndük 🙈
Kubra-mucize26 Hilal1907 ya maşallah ne güzel benimde normalde transfer 21 nisan doktor ona göre haftalık söylüyor ama ultrosanda 35 falan çıkıyor merak ediyorum süreç nasıl gidicek kafasında aşağıda zaten hayırlısı olsun inşallah
Kubra-mucize26 mercimeginanne maşallah sağlıcakla büyütün inşallah son dakikalar ne olursa artık akışına bıraktım bende ☺
mercimeginanne Kubra-mucize26 bnm doktorum ilaçları bıraktıktan sonra sen artık normall gebesin demişti. Sadece direk sezeryan istenmesinin nedeni zor olan mucize bebek oldugu için anneler birşey olur korkusuyla direk sezeryan istiyor o yüzden bizde ikiletmiyoruz dedi. Yani tercih senin :) sağlıkla kucağına al miniğini 💕