O kadar çok suni sancıyla ilgili posta denk geldim ki hepsine yazıyorum ama ayrıca da yazmak istedim.Lütfen suni sancıdan korkmayın.Tabi ki her şeyin sunisi gibi sancının da sunisi doğalı gibi değil.Bi tık daha fazla hissediliyor.Ama korkulacak kadar değil.Ayrıca epidural ağrı kesici gibi bi seçeneğinizde var.(sanırım devlette olmuyor ama özellerde var doğumdan önce doktorunuza sormakta fayda var).Ben 1 yıl önce suni sancılı ve epiduralli doğum yaptım.Doğumum çok kolay değildi.Ağrı kesici almama rağmen zor olmuştu(suniyle ilgisi yok) ama tekrar hamileyim ve bunu da normal istiyorum nasipse.Ve yanlış anlamayın sezaryene karşı biri değilim zorunluysa tabi ki normal diye diretmek manasız ama suni deniyorsa bence hemen vazgeçmeden bi deneyin herkesin vücudu ve bünyesi farklı denemeden bilemezsini vücudunuzun ne tepki vereceğini.Ve epidurali araştırın lütfen.