Hanımlar merhaba herkese 🍀 ben 40+2 haftalık gebeyim her ne kadar bebeğin geleceği zamanı bildiğini bilsem içsel olarak rahat olsamda ara ara kordonu dolanırsa yada kakasını yaparsa gibi endişelerim oluyor. Pilates topunda doğumu hızlandıran hareketler, hurma, hergün bir saat yürüyüş vs bi çok şeyi yapıyorum. Sancılarımın gelmesini sürecin kendiliğinden gelişmesini normal doğum yapabilmeyi gönülden istiyorum. Mümkün olsa evde yapmayı da çok isterdim ilk doğumum olacağı için de ne kadar okusam araştırsam bilgi zehirlenmesi yaşasamda bazen kaygılar ile dolup taşabiliyorum. Önerilrriniz tavsiyeleriniz ve tecrübelerinizi dinlemek isterim 🌹🌹