Merhabalar herkese 13 haftalık gebeyim ve diş ağrım var. İlk hamileligimde çok yaşadım diş ağrısı ve doğumdan sonra kanal tedavi oldu ağrıyan diş. Şimdi yine ayni diş ağrıyor, çektirmek istiyorum ama korkuyorum bir sıkıntı olursa diye. Çektiren var mı hamileyken?