Mihrimhb Merhaba kızlar Oğuz ismi bugün içeme sindi ama Tek başına güzel ama ilerde ikinci isim niye bırakmadık diye sitem etmeyelim han ve Kaan dışında
Mihrimhb Erdogannurcan 😁acaba farklı bişey yakışır mı diye merak ettim Melik Oğuz nasıl yoksa gece geçen saçmalıyormuyum🤣
Mihrimhb Hayallerim95 eşime kalsa Muhammed Alparslan olur ama çok uzun bu çocuk ilerde ismini bitirene kadar optik formda arkadaşları 3. Soruya geçer 😁
Hayallerim95 Mihrimhb evetvbizim ki de arada Muhammet Alparslan diyor bende cok uzun diyorum tarih dizilerini çok sever ordan isimler bulur en son Abdülhamit dedi bende başına Oğuz koyarım dedim öyle karar verdik 😅😅
Mihrimhb Hayallerim95 aynı dert bizde de var kızıma Mihrimah bıraktık 3 yaşına girecek şimdi erkek öğrendiğim gün dedim tarihi bi isim bırakmayacam Osmanlı’yı biz dewam ettirecez sanırım 😁baktım Oğuz kuşağa hoş geliyor dediğim gibi çok güzel dedi bi ikinci ismi olabilir mi diye düşünüyorum