Asdfgh Kızlar 21 haftalıgım, annem 7aylık dogum yaptı ben ve ablam oyleyız birde 7ci ayına gelmeden dogan kardesım vardı 12saat yaslayıp vefat etti, ablamda gebelıgın de 7cı ayında 2cm acıklıgı oldugu ıcın devamlı hastaneye gidip yatyorduk agrısı oluyodu diye ama 9aylık dogurdu Allaha sukur, sorum şu ki bu ırsi olabilir mi acaba bende korkuyorum erken dogum olur mu diye onceden yapılan test varmı bu konuda erken dogum olursa diye bilgisi olan varmı doktorum la henuz paylasmadım bayram sonu randevum
Hatunnn Asdfgh canim genetik oldugunu sanmiyorum eger fiziki bi sorun kaynakli degilse. Bi testi yok doktlrunuz rutin alttan muayene ederek rahim agzini ve boyunu olcerse anca ongorebilir
Bahar54 Asdfgh doktoruna durumu acikla canim olmazsa seni 28. Haftada filan nst ye alsin sanci var mi yok mu belli olur. Bir de ultrasonda rahim agzi uzunluguna bakilsin her gittiginde yeter diye dusunuyorum :))
Asdfgh Hatunnn anladım canm tesekkur ler annemın bıseyi yokmus sancısı gelmıs dogurmus ablamda agrısı vardı gtmıstık doktor acıklıgı var dedı ve Bı hafta yattı sonra geldık eve tekrar oldu flan son ıkı ay devamlı gdyoduk yanı iki uc gun yatıp donuyoduk