Tubaa-06 bu haftalarda yanılmalar olabiliyor canım sabretmekte fayda var. Bana doktorum 12+6 da %80 erkek dedi bi çıkıntı gösterdi bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi 17+0 da kontrole gittiğimde biz sana kız mı demiştik dedi erkek demiştiniz dedim kıza dönmüş dedi inceledi baya %100 kız dedi. 20+5 de detaylı ultrasona girdim oradaki doktorumda kız olduğunu onayladı şuan 22+0 ız