Gebelikten önce de kronik idrar yolu enfeksiyonum vardı şuanda da yaşıyorum kızlar çok kasık ağrım, yanmam hatta koyu renkli akıntım var. 17 haftalığım. Hamilelikte enfeksiyon tedavisi gören oldu mu antibiyotik vericekler kesin o da beni endişelendiriyor :(