Mge127 Merhaba anneler oğlum 1,5 yaşında geceleri hep uyanıyor ve uyanınca bizim yanımızda yatmak istiyor ve sabaha kadar kolumla oynayıp okşuyor uyuyarak. Bu durum eşimi ve beni uyku yönünden etkiliyor yatamıyorum. Uyku arkadaşı alsam etki eder mi ne dersiniz alışır mi bu saatten sonra? Benim kolum yerine onu okşayıp yatsa🤔😅
Jan91 Mge127 bir kitap da okumustum, çocuğu bir kere bile yatağa izin verirseniz bi daha gitnez diye, cok cabuk alisiyolar, bence ise yarar, en azından deneyin
Iknr-mls Mge127 maglesef bizde ise yaramadı benim kızım 4 yaşına kadar sürekli bizimle yatmak istedi her gece ağlıyordu uyuyunca odasına bırakıyorduk gece uyanıp geri geliyordu şimdiden önleminizi alın sonra çok zor oluyor Allah nasip ederse bu bebeğime hiç alistirmicam çok zor oluyor anlıyorum sizi ( onun odasında beraber uyuyup usulca kendi odama geçiyordum zamanla azaltarak unuttu çok sukur)
Mge127 Vallahi bezdim 1 haftadır daha da yoğun geçti ağıt kıyamet… sabrım kalmadı. Eşim daha sabırlidir o bile dedi benim sabrım artık yetmiyor diye.. Allah’a da isyanım yok ama neden neden bu kadar canım yanıyor ya nefret ettim hayattan.. bezdim.. 1 çocukla ben çöktüm
Iknr-mls Mge127 sakın ol canım biz anneler güçlüyüz ben hiç uyumadan çok işe gittim mesai kaldım yoğun iş temposuna onuda anlamaya çalıştım çok ağladım ama bir gülüşü her şeyi affettiriyor kendi yatağına küçük hediyeler birak onun kendi yatağına cezbedici hala getirebilirsin biz kereste rehberlik servisinden yardım almıştık