Deletedmom_7 ben yaşadım hatta şöyle diyeyim aşağı yukarı atıyorum ayın 15inde adet görüyosam yine o vakitlerde yaşamışlm bu durumu. İnanın ben adet oldum sanıyorum yani kendimi denemedim hiç, hamilemiğe de ihtimal vermemiştim🤷🏻♀️ Hatta eşime de söylemiştim bidahaki adetten sonra deneyelim diye ama meğer hamileymişim😇, ama şimdikinde sadece yine adet olacağım zamanda dehşet kasık ağrısı yaşadım ha adet görcem derken bi de baktm hamileyim 🤷🏻♀️😇