Zeyzeynoo Seymasen Aynıyız cnm 38+3 oldum bende şu andan itibaren ve Allah nasip ederse Cumartesi günü spinal sezeryan olucam 🤲🏻
Ozlemsiii34 Seymasen 38+4 şuan bizde aşırı bel ağrısı var resmen belim kopuyor akıntılar çoğaldı 2 gündür bu şekilde en son pazartesi kontrole gittiğimde açılma yok demişti doktorum şuan sancı mı çekiyorum anlamıyorum hiç.