Nidal Kızlar selam saçım ombreli, elsevin falan mor şampuanını 31. Haftam sizce diplere değdirmeden uçlarda kullanabilirmiyim
Deletedmom27272 Nidal merhaba benim arkadaşım ombreli procsin markasının mor şampuanını kullanıyor normal şampuan gibi her yere sürüp bekletiyormuş bir sorun olmamış
BsrGlmz Başka bir marka kullanıyordum ben trendyol üzerişnden sordum diplere bile değdirmeyin demediler Bi sıkıntı olmaz dediler tabi ben kullanmadım yine de 🙄