earwen Merhaba, çok yeni özel sağlık paketi alarak çamlıca medipol hastanesine gitmeye ve kısmet plursa doğumu da orada yapmaya karar verdim. Burayla ilgili tecrübesi olan var mı?
Seyda5234 earwen bende çok seviyorum çok ilgililer ben Ayşe Şeyma küçükakçaya gidiyorum çok başarı ve çok uzun bakıyor güler yüzlü samimi birri kısmet olursa inşallah benimde doğumum orda olucak son 1 ayımız kaldı 🙏
G_M_Z earwen canım ben de Çamlıca Medipol e gidiyorum doktorum Zeynep Elmalı çok da memnunum 🥰kendisi çok ilgili ve bilgili biri sen bir şey sormadan her şeyi tek tek anlatıyor 🥰
earwen Kamusbuglem ayyyy şu an daha mutlu olamazdım:)) ben de ona gideceğimmmmmm nolur azıcık daha yprum yapın:)) Sigorta değişikliğinden dolayı ilk randevum olacak kendisiyle 😇
Prensannesi14 RaYaRY sgklıya 175 TL muayene ücreti doğum ücretleri de yanlış hatırlamıyorsam normal 2700 sezeryan 3500 uyuşturma çeşitleri 800/1400 yazıyordu kağıtta. İsteğe bağlı sezeryanda 5500 gibi bişeydi