Sevim-68 Selam kızlar bugün doktora gittim 6+4 haftalık hamileyim ilk muayeneme gittim bebek görünmedi kücük bir nokta vardı aranızda aynısını yaşayan oldumu korktum biraz??
Sevim-68 Ya doktor beni korkuttu bişey görmüyorum dedi biraz daha baktı ben dedim bi nokta var dedim o bişey degil dedi
moom222 Sevim-68 başka doktora git kalp atışı almadınız mi gerçi biraz erken ama ben 8 haftada aldım kalp atışı o noktada buyumstu
Sevim-68 İnşallah degiştiricem doktorumu Boş gebelik felan okudum internette ilk hamileligim korktum acıkcası
Glsh14 Sevim-68 https://resimyukle.io/r/FewX1YBpZJ bak biz burda 6+3 yada 4 tuk sanirim.bebegimin ilk ultrason resmi minnacik nokta var o gun kalp atisinida duymustum.bos gebelik olamaz o noktayi gordukten sonra
moom222 Sevim-68 evet benmde küçük noktaydi doktorum eliyle göstererek bak burda annesi bu onun küçük kalbi demişti
Arazynp Sevim-68 gördüğün kesedir. Bebek çok küçük görünmemesi normal. Ben ilk gittiğimde noktaydi. Sonra solucan oldu. Sonra fareye benzedi. Uzaylı alien doğuracam falan diyordum. Sonra da normal Bebege döndü.
EsengulC Sevim-68 bebeğin şuan haşhaş tanesi kadar zaten neyini görceksin ki canım doktor gördüyse tamamdır 12 13 haftalıkken iyi bi ultrason cihazıyla az bişey belli oluyor
Hilalbasak Sevim-68 canim bende o haftalarda kesenin icinde kucuj bir nokta vardi .merak etme yani😁simdi 30 . Haftamdayim
cansornek Sevim-68 Hiç sorun etme ben de ilk kese için gittiğimde hiçbir şey göremedim doktor da hiçbir şey diyemem diyip içime kurt düşürdü başka doktora gittim bu haftada gözükmez zaten dedi içimi rahatlattı.
Sevim-68 Bir sorum daha var aranızda ilk zamanlarda lekelenmesi olanlar oldumu kahve rengi cok acık renk