Oğlumda her emzirme sonrası lansinoh krem kullandım, cilt yapım çok hassas olduğu halde yata olmadı. Kalkan kullanmayı beceremedim ben almıştım ama bir köşede kaldı. Şimdi gümüş kapaklar çıkmış ondan da aldım denerim diye, lansinoh vazgeçilmezim ama her zaman içinz