Cansumuratt rica ederim yok canım alıp kullanmadığım bir kıyafeti bile tavsiye etmem vebal sonuçta ben aldım yengem aldı ürünlerini ben iki buçuk yıldır kullanıyorum yengeme bir yıl olacak şimdi haklarını yemeyim gerçekten kaliteli malzemeleri bende ödeme peşin olunca çok tereddüt ettim açıklama kısmına aldığım ürünleri yazdım mobilya ğcreti diye ekledim eğer gelmezse şikayet ederim diyordum ama korktuğum başıma gelmedi şükür için rahat olsun 🤲😇