İlk hamileliğim ve normal doğum yapmak çok istiyorum. Daha 16+4 haftalığız. Normal doğum yapan sizler düzenli yürüyüş, egzersiz vs yaptınız mı? Bunlar önemli biliyorum ama malum havalar soğudu. Çalıştığım için akşam eve gelince dışarı çıkıp yürüyüş yapmak hiç cazip gelmiyor.