Nes 38+5 haftalık hamileyim sancı ağrı birşey yok doktor da beklicez diyo bende 40 haftayı geçirmek istemiyorum korkuyorum benim gibi olan varmı kaçınca haftada doğum yaptınız?
Dhh07 38+2 deyim 1 cm açılmam var ağrım sancım arada oluyor düzenli değil 1 2 güne doğurursun dedi doktorum aradan 1 hafta geçti ama hala doğuramadım 🤦♀️