39+2 im ama doktor Bi hafta ilerde demişti geçen hafta belkide şimdi 40 geçiyorumdur hurma yıyorum egilip kalkıyorum akşama kadar iş yapıyorum oturduğum da yere bağdaş kurup oturuyorum ama ne gelen var ne giden yarın gitmeyi düşünüyorum hastaneye bakalım hayırlısıyla kurtulmak istiyorum dogurmak istiyorum artık 😂😂😂🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️😂🤦♀️