Dr um gogus altindan 5 parmak yer gosterdi karnimin ustunde kanala girerse burda b bosluk olur dedi :) benim teyzem bebek kanala girdikten sonra bile 7/24 gezmis yuruyerek bebegin kafasi kanalda iyice sikismis, anlamamis kanalda oldugunu. Dogdugunde kuzenimin kafasi upuzuncaydi cocugu hemen tomografiye almislar cift beyin mi diye 😂😂😂😂 ama tek beyinli dogumdan b kac ay sonra duzeldi ayni bizim gb normal :) dr lar demis boyle boyle oldugundan oldu diye. O yuzden bebegim kanala girerse ve anlarsam cok yurumucem 😂😂😂