bigunanneolucak rapor çıkması için elimize koca bı kagit vermişlerdi, gereken şeyler yazıyordu. Üç dört doktora görünmek gerekiyordu normal yolla çocuk olmadığına dair, eşinin 15 gün arayla sperm testi, senin rahim filmin vs vs.. ben yumurta büyütmek için iğne kullandım.. iğnenin tanesi 89 lira mıydı ne.. yumurta olması gereken boyuta ulaşana kadar kullandım iğne karnimdan ama sayısını inan hatırlamıyorum.. altı yedi belki sekiz.. sonra bı de yumurtayı catlatmak için iğne oldum onun fiyatı zaten 130 lira mıydı neydi.. araştırma da işlem için ücret alınmıyor bizden alınmamıştı.. rapor cikartmadigimiz için hepsi cebimizden çıktı.. ama bu iğnenin türleri dozları kişiye göre belirleniyor.. bı arakadasimin bı iğnesi 700 küsür liraydı