dezgi Merhaba, güzel anne adayları 😍 Ben hamile değilim sanırım henüz değilim yani 🙈 Acaba sizler erken gebelik belirtisi olarak ne yaşadınız ve ne kadar erken öğrendiniz gebeliginizi🥰
Yanne dezgi ben 3 haftalıkken öğrendim kasıklarım çok ağrıyordu regl olcak gibi aynı belirtiler öyle düşünebilirsin :) erken gebelik testi ile öğrendim kan testine gittim betam 124 çıktı reglime yaklaşık 4 gün varken öğrendim
Elifgoktug1 dezgi ilkinde sadece kokuları keskin aldım bunda direk 2 gün kala bulantı oldu misir cekti canım aldım yiyemedim öğürttü beni öyle anladım 😊
Ffffff dezgi dezgi Benimde adetime 9 gün kala koku hassasiyetim başlamıştı sigara kokusunu çok ağır hissediyordum adet ağrısı gibi ağrı oldu çok ağrım olmuştu. Adetime 2 gün kala normal gebelik testi yaptım çıkmıştı
bebegim42_ Yanne benimde bugün kasıklarım çok ağrıyor adetime 9 gün var rabbim hayırlısını versin inşallah 🤲🏻
dezgi bebegim42_ evet bende hep hayırlı zamanda olsun sağlıklı olsun diye dua ediyorum ama ilk deneyim ve çok heyecanlıyım o yüzden sabırsızlanıyorum 🙈😂
Yanne dezgi 4 gün önce yaptım canım 2 tane yaptım direk silik çizgi çıktı 🥰 hayırlısı olsun sizin içinde 🙏🏻
Yanne Seydanuurr4 gögüslerim aşırı şişti canım bide ayağım yerden kayıyordu hızlı yürüdüğümde baş dönmesi. Regl ile aynı belirtiler çoğu.
Seydanuurr4 Yanne benim göğüsümde şiş ama sağ göğsüm daha çok şiş taş gibi bende de baş dönmesi var ara ara bi deprem oluyor gibi oluyor sanki kuruluk var bende birde canım akıntım hiç yok
Yanne Seydanuurr4 bende de ilk zamanlar akıntı olmadı canım herkeste farklı oluyor demekki. Sen test yaptın mı peki