Civcivimm35 aslibiceer benim de 36 haftalık bazen çok az hissediyorum bazen çok kuduruk 😂 günde 10 tekme hissetmeliymişiz doktor öyle dedi
cennetkokulum_ aslibiceer canım Bende öyle sadece bi süpürge tuttum akşama kadar sakindi şimdi durmuyo masallah yeri de daralıyo ya o yüzden hareketleri bazen kısıtlı olabiliyor korkma 🥰