Haticemustafa97 Arkadaşlar bugün bir arkadaşımın doğumuna şahit oldum sezaryen doğum yaptı ve aşırı kötüydü çok acıyor diye ağlıyordu doğumdan çok korkuyorum sizin fikriniz nedir 😥
nvn-mutlu Haticemustafa97 herkesin aynı olucak diye bir kaide yok canım burda ne pozitif sezeryan hikayeleri okuyoruz herkesin acı eşiğide bir değil hem bence böyle negatif şeyleri başlıkta belirterek yazarsak çok daha iyi olur benim 8 günüm kaldı sezeryana negatif şeyler okumak yada duymak istemiyorum
Black-34 Haticemustafa97 Nasıl yani keserken mi acıyor dedi sonrasında mı sonrasında ise çok normal 🙄
Busra_Yildiz Haticemustafa97 acıyı hissetmesi mümkün değil ya dokunmaları çekiştirme falan hissedip panik yapmıştır arkadaşınız. Ben hiç sezaryende acı hisseden duymadım yani o anestezi etkisindeyken. Birde yanlış anlamayın ama herkesin vücudu bünyesi bir değil ki bence bunu buraya yazmanız çok yanlış olmuş naçizane.
Haticemustafa97 duygulu62 E okumasaydın o zaman arkadaş ben korkuyorum ve bunu sormak zorundayım yani fikir amaçlı başlıkta zaten doğum anı diye yazıyor basmasaydın burda herkes kendi fikrini paylaşmak için ve korkularını yenmek için var öyle değil mi
duygulu62 iremcannn1907 yanı benımde doğum korkum basladı bu aralar . Bide genelde pozıtıf hıkayelerı okuyup kendı moralımı yüksek tutmaya çalışırken smdı tekrar basa döndüm offf
Haticemustafa97 nvn-mutlu Okumayabilirsiniz hanımefendi bende içimi rahatlatmak korkumu yenmek için fikir almak için yazıyorum herkes söyleyince normal benimkisi mi yanlış oldu anlamiyorum ya
Merveacisu06 duygulu62 korkmayın ya neden bu kadar korkuyorsunuz Allah yardım eder dua edin bol bol ben hiç korkmuyorum ilk gebeliğim ama Allaha çok şükür içimde gram korku yok kötü hikayeleri okudukça da korkutmayın kendinizi
Haticemustafa97 Black-34 Sonrasında ama sadece dikişteki bir acıymış başka bir acı yok bende çok korkuyorum panik atağim var ve nasıl yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok 😥
Haticemustafa97 Busra_Yildiz Neden yanlış olsun hanımefendi bir sürü kişi yazıyor burda fikir almak için madem okumayın ben korkumu yenmek için yazıyorum sanki ayıp bir şey yazıyorum gibi tepki gösteriyorsunuz o zaman okumayın.
Elifgoktug1 Haticemustafa97 maalesef benimde aynı oldu Allahim yardım et diye bagiriyordum😖 genel anestezi mi aldı arkadaşın?
Sym20 Haticemustafa97 yani korkulcak bisey yok bende oldum spinal anesteziyle oldum o ani hissetim yani aciyi degil uyusuk oluyo zaten bisey hisedilmez ama salaniyodum korkmadim sonra minik kizimi gordum cok guzel bi seydi sonrasinda bakim cok onemli buna cok dikkat ettinmi ne yapman gerektigini bildinmi bencen hicbir sorun olmaz bence korkulcak bisey yok🤷♀️😀
Merinosunannesii Haticemustafa97 hiççççte öyle olmadı ilk kalkış zordu ve hastaneden sonra 3 gün filan sonda çok rahattım her işimi yaptım 5 günlük sezaryen Li halimle apartman da kapı kapı helva dağıttım Kandil diye😂😂
izmirlitazeanne Haticemustafa97 bende inanılmaz korkuyorum sezaryenden. Normal doğum hiç korkutmuyor niyeyse. Ama sezaryen deyince bile içim ürperiyor
Ceyduygu Haticemustafa97 Valla ben açarken doğum hikâyesi olduğunu sanmıştım hiç aklıma böyle bir post gelmedi
duygulu62 Haticemustafa97 korkuyorsan baskalarını da korkutmaya hakkın yok hassas ıcerık yazsan zaten bakmazdım postuna !!!!
Busra_Yildiz Haticemustafa97 gayet düzgün bir üslupla ve asla kızmayarak bir yorum yazdım neden bukadar sinirlendiğinize anlam veremedim açıkçası 😊 ne diyeyim hakkınızda hayırlısı olsun korkunuzu yenersiniz inşallah
DerinMavii Doğumun her türlüsü zor arkadaslar bende sezeryan oldum evet zordu üç gün ağladım beş gün ağladım anne olmak kolay değil ama 1 haftaya herşey geçti zamanla hersey geçiyor dua edin bol bol Allah yardım ediyor
Htc456 Haticemustafa97 korkma Allah yardım ediyor ben hem suni sancı çektim 6 saat boyunca hemde sezeryan oldum üstüne 5 e doğru ameliyattan çıktım akşamına yürüdüm hastene koridorunda. Korkulacak bişey yok zaten uyuşuk oluyor serum takıyorlar. Rabbim hepimize yardım etsin inşallah
nvn-mutlu Haticemustafa97 evet okumaya bilirdim başlığı ona göre yazsaydınız keşke bu kadar tepki göstereceğiniz bir cevapta yazmadım