Merhaba kızlar, 27 haftalık hamileyim bir anda sağ göğsümde şişlik oluştu ateşlendi göğsüm doktora gttim mastit dedi antibiyotik verdi onu kullanırken sol göğsümde oldu aynı şikayetler göğsümü ovuyorum sağınca sarımsı akıntı geliyor ultrason çekindim 2 göğüste de kistler var dedi doktor gebelikte bu şikayetleri yaşıyan oldu mu ?