f_y3360
Benimde Ocak sonu Şubat başı görünüyor 29+5 ama eşim hastane ve odalardan çok memnun değil 2 kişi kalınıyor ve refakatçisi var geleni gideni derken odalar küçük ve bir perde var rahat bir alan yok
Kerim beyde sevgi hastanesinde yapıyormuş orayla anlaşmalımış uzak geldi
Körfezden kimse memnun değil acayip pahalımış
Bir yer Burhaniye kaldı ondada doktor seçimi bakalım 🤷♀️😀