Dilosceylan Kızlar merhaba 🌞32 haftalık gebeyim. Fotoğraf çekimi yapacağız ama saçım felaketlerde. Saçımı boyatmam lazım ama açıcı da kullanılması lazım ama tabi ki korktuğum için vazgeçtim. Aranızda deneyen kullanan var mı?
iremcannn1907 Dilosceylan doktorum bana yasakladı canım, kuaförümde asla yapmam dedi boyanın kendisi bile zararlı ki açıcı daha beter zararlı. Ben yaptırma derim ☺️
Buket9419 Çok az kalmış sabredin bence şimdi sorun olmazsa bile Allah korusun daha sonraki yıllarda sorun olabilir çok ağır bir kimyasal ellerimiz bile dayanmıyor
Dilosceylan Buket9419 çok haklısın canım. Folyoya sarılıyor diye geçmez diye düşündüm ama riske atmaya değmez
Hanifebolat34 Sac açıcılarin üzerinde bile uyarı yazısı bat hamileler kullanamaz diye zararlı riske atmayın bence