Melos1 guluceksin ama bilmiyoruz ayrıntılı da erkek özel de kız dediler kız diyen doktor kendine o kadar güveniyordu ki diplomamin üstüne basarak söylüyorum kız dedi sonra devlet hastanesinde oluyo benim muayenelerim tekrar sordum ultrasonda söylememek için bahane uyduruyolar ayrıntılı da ne çıktıysa odur dediler doğuma kadar kesin net bilemiycez sanirim 😅😅