Merhaba sevgili hamileler, 35+4 günlük hamileyim bebeğim 18 ekimden beri yani 4-5 haftadır kafası aşşağıda doğum pozisyonunda, yani kanala girmiş mi olur? Karnım baya düştü, yani üst mide tarafım baya boşaldı. Görenlerde diyor zaten. Bir de acayip çatı ağrım oluyor, ve bebek çok kasılıyor, toplanıyor. Bu durumlar doğum yaklaştığı anlamına mı geliyor?