Glsh14 10+1 haftalik hamileyim.ciger ve kokorec yemek istiyorum ama zararli mi bunlar o yuzden cesaret edemiyorum
Yagmurbaran Glsh14 ciğer aksine çok faydali canın ne istiyorsa ye ben hic yemezdim ama hamile kalınca canım çekti vala olsa bu saatede yerdim ye afiyet bal şeker olsun yarasın sanada bebeginede
Busra_Yildiz Glsh14 abartmayacak şekilde tadımlık izin veriyorlar 😊 ben normalde yiyordum ama hamilelikte midem almadı 🤷🏻♀️ Kokoreci hâlâ yiyorum ama 🤓🤤
Glsh14 Yagmurbaran internette okudugumda yenilmemesi gerekiyor yaziyordu sakatat grubuna girdigi icin.ama cok abartmadan yesem sorun olmaz heralde ama yinede doktoruma sorayim en azindan icin rahat yiyeyim cok tesekkur ederim☺️
Yagmurbaran Glsh14 he bak o olur tabi neyi abartarak yersen sorun olur cnm bir iki kere bi şey çikmaz bence rabim sağlik versin bebişimiz sağlikli dogar inşlhhh
Glsh14 Busra_Yildiz benim hic mide bulantim yok o yuzden herseyi yiyorum.hadi ciger neysede kokoreci asiri canim istiyor ama esim izin vermiyor zararli ve yasak diyor.iyiki duydu sakatatin yasak oldugunu🤣artik o isteyken gizlice yicem sanirim son carem bu🤣
Busra_Yildiz Glsh14 hahahaha gizlice yiyecek kadar diyorsun 😂 temizliğinden emin olduğun bir yer olduktan sonra sıkıntı yok ben hamileliğimden beri 4-5 kere yedim 😊
Glsh14 Busra_Yildiz Surekli yedigimiz bi yer var tanidigimiz.eskiden tiksinirdim kokorecten esim sayesinde alistirdim sonrada bagimli oldum artik🤣
Glsh14 Yagmurbaran Aynen canim arada bir nadiren yerim o da nefsim korelsin diye.amin insallah Rabbim saglikli bebis ve vakti zamaninda dogsun minnaklar🙏
Ceyduygu Glsh14 Ciğer sakatat olduğu için önermiyorlar benim canımda işkembe çekti dayanamadım 3 kere içtim kendimi tutuyorum tutmasam Hergun içerim 😂 çok şükür bir sıkıntı olmadı bildiğim yerde yedim temiz yaptıklarını düşünüyorum
Glsh14 Ceyduygu iskembeyi sadece annem yapunca icebiliyorum.ama mesela dokturma kelle paca corbasini sormustum icebilirsin tabi hatta ananas dusuk yapiyor diye okumustum burda.doktorum cok abartmadigin surece yiyebilirsin 1-2 dilim dedi
Ceyduygu Glsh14 Ya aslında sakatatta öyle canın çektiyse ye abartmadiktan sonra bir zarari olmaz bence