Cinarinannesiiiii Ecenur1 benim öyleydi ayriyetten idrar yaparken yanma oluyodu enfeksiyon ve mantar çıktı mantar kremi vermişti doktor bana
[silindi] Ecenur1 bende de şişlik var gibi hissediyorum oram büyümüş gibi, kilo aldığımdan mı doğum yaklaştığından mı ödem mi bilmiyorum ama ne enfeksiyon var ne mantar.
YelizAlkann Ecenur1 Benimde 2 hafta önce enfeksiyondan dolayı klitoriste sisme olmuştu acidan yürüyemiyordum resmen doktor fitil krem ve klorlü bir su verdi 4 gun sonra patladı iltihabı rahatladım
Cinarinannesiiiii Ecenur1 evet düzeldi şişliği falan indi arada olduğu zaman kremi sürüyorum geçiriyor gene
Ecenur1 Buket_dadas ya şişti ve idrar yaparken de çok yanıyor üroloji ye mi başvurayım yoksa önce kendi doktoruma mı söylesem