Seyda5234 Cylnsms çok geçmiş olsun benim 32 haftalıkken biri 11 diğeri 10.2 di 2 hafta sonra gittiğinde biri 14 diğerinin de 12 olduğunu öğrendim bugün kontrole gittiğimde hiç bir şey demediler ama kafası 1 hafta önde gidiyor dedi doktorum dahada artabilir ama belki gebeliğin son haftalarına doğru azalada bilir herşeyin hayırlısını versin rabbim üzülmeyin Ama benim bebeğimde corpus collosyum agenezisi tanısı konuldu o yüzde ventrikullerde genişleme olması normal dediler benimde bozuk ama yapabileceğimiz bir şey yok bol bol duadan başka 🙏
Cylnsms Seyda5234 corpus callosum agenezini bana da demisti ilk gittiğim perinatalog ama başka perinatalog gittiğimde corpus callosuma dair bir şey yok dedi lateral ventrükülde genişleme var 😢 çok yıpratıcı bir süreç Allah biz e yardım etsin bebeklerimize sağlık sıhhat versin 🤲🏻
Seyda5234 Cylnsms amin inşallah🙏 hayırlısı boylemis bizimde imtihanimiz bu, şöyle düşün belki hiç birşey olmicak sınanıyoruzdur bilemeyiz ki o yüzden sabırla bekliyorum belki bir mucize olur o yüzden inanıyorum ve Rabbime birakiyorum 🙏🙏
1236_35 Cylnsms bu bahsettiginiz rahatsızliklar ne demek biraz daha açarmisin konuyu isimler yabancı anlayamadim
Cemre77 Cylnsms tek taraflı mı bizimde 18-19 du bir sonraki ayda 18-21de durdu çift taraflı Perşembe günü tekrar ölçecekler
_edaa Merhaba geçen sene ben yaşadım bu durumu. 19+6da teşhiş kondu. 17mm ölçüldü 20. Haftada gebeliği sonlandırmak zorunda kaldım organlarımın sıkışma ihtimali olduğunu söyledi doktorlar. Ölü doğum yaptım malesef🥺 rabbim size bağışlasın en azından gerileme var siz de bende sürekli ilerliyordu. Çok ileri düzeydeydi
kubra_1122 _edaa merhaba öncelikle çok geçmiş olsun rabbim sabır versin . Sonlandırırken nasıl yapıldı agrı falan biraz açıklayabilir misiniz
_edaa Cemre77 ben genetik test yaptırdım sonucu fetal kaynaklı (bebekten dolayı) olarak geldi. Herhangi bir kromozom veya taşıyıcılık yok dedi doktorlar yani eşimden veya benden kaynaklı değilmiş allah tarafından anomali varmıs bebekte. Kürtaj falan oldum doğum sonrasında. Ama bebekte rahatsızlıkların var olduğunu söyledi doğuma giren doktor, teşhislerin hepsi doğru dedi😔 çok zor bir süreçti rabbim hiç kimseye yaşatmasın böyle bir acıyı
_edaa Cemre77 bir de ben genetik test için kordon kanı aldırdım plasentadan da parça alınmasını istemişti doktorum genetik test ile beraber onları da gönderdik. Herhangi bir sorun çıkmadı tamamen bebekten kaynaklı dendi.
Cylnsms Seyda5234 Ben de bu şekilde düşünüp içimi ferahlatmak istiyorum ama her kontrolde olumsuz şeyler duydukça bütün hevesim kırılıyor. Allah’ın kudreti ile duaların gücü ile sağlıklı doğarlar inşallah 🙏🏻
Seyda5234 Cylnsms bana neler dediler canim o yüzden Rabbimden istiyorum ve ondan bekliyorum herşeyi verende o alanda Rabbim miniklerimize acısın inşallah hayırlısıyla hiç bir şey olmaz olursada başım gözüm üstüne elimden gelen herşeyi yaptım yani doktorların istediklerini amniyosentez kordosentez fetal mr çekildi herşey temiz çıktı çok şükür doğduğunda belli olucak herşey dediler ve ben minik presesimle o mucizeye Sahit olucaz Allah’ın izniyle inanıyorum🙏
Seyda5234 Cylnsms şuan 35+5 haftalık hamileyim bebeğim kanala girdiğini için 2 hafta beklerse 2 hafta sonra beklemezse daha erken 🥰
Fatma191 Cylnsms tabiki yarın saat 14.30 da randevum sizin başka bir sorunu varmıydi bebeğin hidrosefali tanısı konulması için bebekte başka durumlarda oluyormuş mesala bu hastalıkta olanların belinde açıklık felan varmış bizimkinde çok şükür bısey çıkmadı sadece işte sağ sol olmak üzere iki vernikul göründü kaç haftaliksiniz bebeğinizin cinsiyeti erkek mi erkek bebeklerde görülme sıklığı daha da çokmuş
Cylnsms Fatma191 hayır her şeyi çok normal hareketleri diğer organları filan.. sadece lateral ventrüküllerde genişlik saptandı e birden artınca bu beni epey tedirgin etti😪 cinsiyet erkek
Fatma191 Cylnsms inşallah Bi sorun yoktur zaten rabbime şükürler olsun ki bu haftalara kadar geldik inşallah rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip eder
Fatma191 Cylnsms canım ben daha yeni geldim doktordan değiştim dedim ya doktorumu rabbime binlerce şükürler olsun ki dedi kaybolmuş
Fatma191 Cylnsms çok şükür dedi ben hiçbir şey görmüyorum hiçbir sıkıntısı yok kendini de boş yere üzme inşallah canım seninki de geçer ben her yerde okudum 28 haftadan sonra kayboluyor deniliyordu çok şükür öylede oldu senin içinde çok dua edeceğim çünkü biliyorum ki ne kadar zor bir süreç inşallah senin bebişin de de geçer