Merhabalar sevgili anneler..
15 haftalık hamileyim Bugün rutin muayene de doktorum bebeğimin ensesinde bir sıvı birikimi gördü.. tam net görmek için de ayrıntılı ultrasona yönlendirdi. Orda tam da düşündüğü gibi çıktı.. (HİDROSEFALİ) riskli gebelik bölümüne yönlendirdi (perinatoloji). Tip 3 müş.. ve bebeğimin alınmasını söyleyebilirlermiş hazırlıklı olmalıymışım.. acaba gebelikte başına böyle bişey gelen oldu mu? Sonuçları nasıl.. 😢