-zlhzynp- Tecrübeli anneler, Sezeryan sonrası narkozu ağrıyı atmak için nescafe, Süt olsun diye rezene, bestlak damla falan tamam ama başka önerecepiniz şeyler var mı? Şu çay buna iyi gelir faydasını gördüm gibi?
Minekorkmaz -zlhzynp- bolca su ve hoşaf içmiştim bi kaç saate kendime gelmiştim ben. Bide yemek yok demelerine rğmen ben kraker faşan yemiştim bence yemek yemekte toparlıyor
Sym20 -zlhzynp- dogal ev yapimi kayisi suyu ictim ve bol bol gezdimki gaz olmasin ve gazim cok cabuk ciksin diye ne kadar cok gezerseniz o kadar iyi cabuk iylesir ve enfeksyona cok dikkat edin