Bakıyorumda bez olsun giyim olsun ıslak mendil ya granül sabun bile o kadar mı pahalı olur. Benım ıkıncı çocuğum ve şuan ki bebeğim için herşeyi ilk cocuguma yaptığım gibi yapamıcam bakıyorum cunku hıc bısey alınacak gibi değil doğum parası bile uçtu muayene parası deseniz oda öyle .. biz napıcaz stok yapalım diyoruz o zaman da görmemiş dıyorlar.. napcaz napıyorsunuz ?