Tgcehalil Kizlar pazartesi günü aşılama tedavisine başladık ve gonal F 450 iğneyle adetimin 3. Günü başladık . Ve bugün ignemin 3. Günü ama afedersiniz adetimin rengi çok koyu oldu endiselendim başına gelen var mı acaba
Miranmoms Ablam vurulduğu gün kan geldi ama bır gün sürdü ertesi gün gelmedı artık doktora sormuştum normaldir dedi
Tgcehalil Miranmoms ben pazartesi başladım canım yumurta büyütücü iğneler zaten adetim şuan ama rengi çok koyu
Miranmoms Tgcehalil e genelde ıgneler adetlıyken mı vuruluyor Bızım adetlı degıldı ılk gun kan geldı durdu sonra 7 gun ıgne kullandı
Tgcehalil Miranmoms sizinki farklı sanırım benimki çatlatma iğnesi değil yumurta büyütücü ve adetin 2. Veya 3. Başlanıyor
Miranmoms Tgcehalil bizimde yumurta büyütmek ıcın büyüdükten sonra çatlatma ogmrsı verıyo aşılama yapıyo