Linakusum Kadriyeeee bende kestirdim yani bazi seyler abartiliyor diye dusunuyorum hadi boyayi anlarim icinde kimyasal var ama sac bu makasla kesiliyor sonuçta bebege ne gibi zarari olurki Allah koruusun icimiizi temiz tutalim 🙏
Ebbrruu Kadriyeeee ya tabikide saçma ne alakası var çocığun aklıyla ömrüyle benim saçımın 20. Haftadayım 2kere kestirdimHatta doğuma yakın bidaha kestiricem valla nabıyım saçlar gür bu sıcakta hiiiç çekemem
tutu11 Kadriyeeee herşey Allahtan. Sacimi ilk aylarimda kestirdim. Sac kestirmek sakincaliysa tirnak kesmek de sakıncalı olmasi lazim. Hic mantikli gelmiyor😀
Zeynepreyyan Ecrinimleyla 😁 öyle diyen çok biliyor 😂😂 iki tel saçla ömür değişir mi nasıl hurafelere inanç var
Nurylcndag Kadriyeeee daha bir hafta olmadı ben kestireli Allah verdiği ömrü saçla kısaltacak yada verdiği aklı saçının kısalığına göre ayarlayacak değil bende mantıken düşününce çok saçma geliyor.
Gulsunoyku Kadriyeeee ben kızımda kestirdim 3 yaşında dünya akıllısı bir kız çok zeki şimdi 28 haftalik hamileyim gene kestirdim sıcaklarda birde sac agirligi taşıyamam tamamen hurafe asla inanmam