Turkolog12 benim canim kontrollerde hep normaldi sonra bebisim kanala girmedi sancim ve acilmam oldu bir gun kontrole gittim adetime gore 40 haftaliktim usg olcumunde 41+6 cikinca doktorlar sezaryana aldi beni ama normal dogum yapanda cok memnun bende cok memnun kaldim belden uyusturma yaptilar ilk bebegim karnimdan cikti hemen yanima getirip gosterdiler :)