Sema35_-nazli21 Merhabalarrr daha evlenelim 4 ay oldu ilk ay adet geciktirici kullandım düğün günüme denk gelmesin diye daha sonra 1 ay korundum 2 aydır bebek istiyoruz geçen ay olmadı bu ay adetim bugün gelmesi lazımdı gelmedi test yapsam belli olur mu?
Minmin Sema35_-nazli21 ben regl olacağım gün öğrenmiştim çok çok silik çıkmıştı hayal meyal çizgi kan verdim öğrenmiştim
anneadayiii271 Sema35_-nazli21 öyle valla kuzum bende aylarca hep negatif gördüm ama üzülme daha 2 aydır deniyorsunuz, benim adete iki gün kala çıkmıştı testte
Caglasenn Sema35_-nazli21 ya aslında testler insandan insana değişiyor bazısı burda yapıyor çift çizgi çıkıyor kan testinde negatif çıkıyor ama bazısı da ne kadar yaparsan yap belli bir aya kadar anca çıkıyor çizgi benim mesela benim hiç gözükmedi ama hamileymişim o zaman 🤷🏼♀️ Yani idrarla uğraşma kan ver canım en net o çıkıyor kesin olarak