Hiç korkmayın 17 yaşımda doğurdum sancı birsz kötüydü ama biraz ahh ahhh diyecek kadar İşte 🤣iç sesim (…….) 🤣
Sonra açılma oluyor bebek geliyor falan yani cidden öyle çok da şey değil 3. Gebeliğim Buda nasip olursa aksilik olmazsa normal olacak 34. Haftam olacak 8 dakika sonra ve :)) bende korkuyorum biraz ama tamamen heyecan