Yavrum_herseyim Allah hayırlısıyla, sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🙏 bende senin gibiydim 2 ya da 3 tam hatırlamıyorum açılmam vardı ama çok erkendi iğneyle ilaçla durdurdular doğumu, bir kaç gün hastanede yattım. Sonra eve geçtim 2 3 hafta sonra doğuma gittim çok şükür güzel geçti gelişimi de tamamlanmıştı ☺️