Duyguynrky Sda bence 25-28’den sonra başla hele 32 olduğunda zaman geçmiyor o zamana bırak 😂 ben öyle yaptım ufaktan başladım hediyeler gelmişti zaten ama kendim 32.haftada aldım ilk şimdi 34 olduk çoğu şeyini tamamlamaya başladım
Aysetnj 25 ten sonra basla derim 😊 dayanamiyorum dersen ufak tefek zibinlar onlukler pijamalara bak bence
Minikprensesim 28olduk hala başlamadım 30 da başlamayı dsnyrm brazcik daha bekle bence :) sonra onlari yıkadım utuledim derken hop vakit geçmiş bebis gelmis.😍❤️
sudamlasi Sda ben başla yada başlama demicem insanın hevesi ne zaman varsa o zaman başlamalı öyle daha eğlenceli olur alışveriş 👍🏻 ben 23 teyim 2 hafta sonra başlıcam lcw dan yapcam giyim alışverişini şimdiden bakıyorum kışlık kıyafet gelmeye yeni yeni başladı daha😊
Patito__ Sda ben cinsiyt kesinlesmesiyle hemen baslayacagim yavas yavas almak daha iyi sonra sikisir insan hem agirlasiyor
Ezgi14 Patito__ ayni dusunuykrum bi liste oluşturdum fiyat baktım baya bi tutuyo toplu da en azindan aylik birkac parca alsam 3 4 ayda almis olurum
Elanaz Sda 21 deyim ben başladım yavaştan, neyi nereden alacağımı da listeledim. Sadece kış bebeği olacağı için kıyafet, battaniye, lohusa takımı gibi kışa uygun olması gereken eşyaları en son alacağım.
Partk Elanaz kış için bebeğe kıyafet ne alacaksınız bekliyorsunuz daha önce de cok duydumda bu posttada aynı seyler söylenmiş kış ürünleri yeni cıkıyor kıyafette diye zıbınlar yeni doğan tulumlar zaten uzun kollu battaniyelerde her dönem var hatta yazın daha ucuz 🤔
Ebrus25 Sda valla ben 15 haftada başladım şimdi 26 haftalık kıyafet araba Odasi herşeyi tamam sadece bakım temizlik ve kendi alışverişim kaldı herşey sana kalmış ☺️
Bskrt Sda benm daha 14 hafta %80 kız demşti doktor Yarın netleşecek bir sürü şey ekledm sepete kız derse hepsini alıcam 😁😁 Çünkü hemen stoklar tükeniyor beğendiğim şeyi bulamıyorm sonra
deletedmom734 Sda 21+3üm 20 de başladık oda takımının siparişini verdik 1 aya kadar gelecek ufak ufak eğlenceli eğlenceli birşeylerini alıyoruz eğlenceli oluyor ihtiyaç kapatır gibi koştur koştur değilde sakin içime sine sine yapayım diyorsan başla yavaştan...
Caney01 Sda canim bende 20. 3 oldum ve sadece orgu isleri hazir yelekti ceketti kazakti patikti kendim ordum 1 ay daha gecsin oyle almayi dusunuyorum senin alasin varsa al 😉😘