aysetsch İyi geceler son iki üç gündür sol yumurtalığım taraflarında ince ince bir ağrı var endişelenmeli miyim sizce? Ara ara ağrıyor sonra geçiyor pek anlam veremedim yaşayan var mı?
DeryaSekban aysetsch ben hamileliğimin başlarında çok yaşadım şimdi sadece ara ara okuyor fakat doktora yinede sorun isterseniz
aysetsch DeryaSekban hafif bir ağrı olunca ciddiye almamıştım ama böyle rutin hale gelince sizlere sormak istedim
aysetsch kuzeyinannesi2 yumurtalığımdan kasığıma doğru bir ağrı ve sol tarafta benim de. Siz de gitmediniz değil mi doktora