Astral Merhaba kızlar, çatlaklarınız kaçınca ayda çıkmaya başladı? Önlemek için kullandığınız birşeyler var mı?
Melisssaaa Astral ben tam çatlaksız atlıyorum dedim 35.de çatlamaya başladım Allahtan sadece göbekle sınırlı kaldı gerçekten sadece genetikle ve vücut yapısıyla alakalı karnım için ayrı krem aldım onca para verip onun haricinde lierac çok öneriliyordu onu aldım 2 haftada 200tl verdim doğum boyunca ve arada bebek yağıyla da destekledim ama nafile doğum yapalı 43 gün oldu çatlaklar koca kızarıklık Halinde duruyor alışmaya çalışıyorum 😂
Astral Renasumut bende 23 teyim ne olur ne olmaz diye vazelin sürüyorum yatmadan önce ertesi gün bile nemli kalıyor işe yarar mı bilemem genetik diyorlar ama 🤷🏼♀️
Carriebradshow Astral vazelin kullanmayın petrol türevinden üretiliyor bebekler için zararlı. Doğal içerikli yağlar kullanmak lazım bu dönemde.
Elyesa_annesi Astral vazelin en iyisi doktorumda bana vazelin dedi önce yağ kullanıyordum ama yağlar kıllanma yapıyor bilginiz olsun
Melisssaaa Astral annemde de aynı şekilde göbek kısmında çatlakları var 😊 inşallah siz çatlaksız atlatırsınız 🌸
ftmnr_drgt Astral 26+1iz henüz çatlak yok, çatlak oluşumu okuduğum kitapta 13.haftadan sonra da başladığı oluyormuş, kimide son ayda olur diyor , aslimda bu biraz genetikte olabilir ya da çatlamaya müsait se vücut çatlayacaktır bende bebe yagi kullanıyorum
1Hanzadehanim Astral ilk gebeliğimde de çatlamadım bu gebeliğimde de çatlama olmadı bence kesinlikle bünye meselesi Görümcem başından beri en pahalı yağlardan aldı gerçekten kendine çok güzel baktı. Ama hem karnı hem bacakları harita gibi
adalas Astral 33 haftaya kadar birseyim yoktu suan 36 haftaligim bi anda Her yerim çatlamaya başladı hamilelegimin başından beri bio oil ve hindistan cevizi yagi kullanıyorum. Bunlar.sayesinde mi bilmiyorum ben daha erken çatlarım diye dusunuyorum.
Zeynepbusraa adalas Hindistan cevizi yagi için tüylenme yapıyor dediler doğru mu ? Korktum kullanamıyorum
ftmnr_drgt Astral üni baby kullanıyorum doktorum lierac önermişti almadım, bio oil kullanan arkadaşım da oldu onda da çatlama olmuş , iyice yediriyorum gun de 1 kez sürüyorum genelde gece yaymadan uyguluyorum yumuşak kalıyor göbeğim