Ozlm007 basaksahinx doğana kadar en güzel isimler gelecek aklınıza içinize sinen güzel bir isim bulursunuz inşallah bende kocamı anasının adını koymama konusunda ikna edemiyorum bir türlü başta kendim diyordum koyarız annenin adını iki isim koyarız diye kaynanam kız olacağını öğrenince mutsuz oldu sevinmedi bile benimde şimdi içimden gelmiyor adını koymak toprak dedirticem herkese 🙅🏻
basaksahinx Ozlm007 iki isim ben pek sevmiyorum. Allahtan bizde öyle ısrarlar yok. Eşim Ada ve ya Nisan olcak diyor bakalım. 💕
Mlk116 Ozlm007 benim eşimde yıllardır kızım olursa babannemin adını koycam diyordu. Babanesine çok düşkünmüş vefat etmiş. Ama adı raife🤦♀️ ayşe zehra filan olsaydı yine tamam ama yanına sen istediğini koy diyordu. Cinsiyeti öğrenince ben tek isim istiyorum dedim ikna ettim. Erkek olsaydıda eşim babasının ismini koymak istemiyordu ama çevreden baskı vardı koyarsınız diye. Allahtan kız oldu şimdi dua ediyorum abisi yeni evlendi inşallah onun ilk erkek olur diye o koymayınca bizden de beklemezler😂
Ozlm007 Mlk116 raife ne ya benim kaynanamın adı Ayşe normalde sıkıntı etmiyorum ama çok fazla oğlan çocuğu düşkünü olduğundan kız olacağını öğrenşnce sevinmedi aksine üzüldü o yüzden koyasım gelmiyor çocuğu sörf adını verelim de zorla sevsin diye itekliyormuşum gibi geliyo bana yine kuramıyorum eşimi ama ikna ettim adına toprak diye seslenicez 😏
Mlk116 Ozlm007 valla haklısın ayşe zehra zeynep gibi güzel isimler olsada koymaz istemezdim ya herkes istediğini koymalı çocuğuna zaten büyüklerin ismi koyulması çok saçma geliyor bana büyüklerin beklentisi olmasıda saçma eşlerin teklif bile etmemesi lazım
Ozlm007 Mlk116 kesinlikle katılıyorum ölmüş değiller alim değiller isimleri yaşasın diye koyuyor olsak adamlar sağ hayatta yani kaynanam benim adımı koymayın ben istemiyorum dedi ama lafta yani istiyor beklenti içinde adamlar ama en azından kaynananın adı bi nevi ikinciye ata ismi koymam birine koyduk yeter erkek olsa Mahmut olacaktı düşün 🤔
Melek141120 YeninesilAnne çok güzel bir isim benimde içimde kaldı yeğenimin adı Deren çok karışır diye koymadım bir de eşim sevgiliyken de hayal kuruyordu kızımız olsun adını Ela koyacağım diyordu kırmak istemedim 🤷 Anlamı da çok güzel ikinci bir kızım olursa beren koyacağım ❤️
Afynl_03 Mislina, menesa, aysima, Simay, asel ada, elizan kızıma kurmakta kararsız kaldım isimler sizede fikir olur belki
Ozlm007 Mlk116 ablası var da onun eşi ata ismi koymayı sevmiyor kızına başka isim koydu oğluna da başka isim koyar aile ismi sevmiyor adam bi de küçük erkek kardeşi var ama o daha bekar evlenmez baya bi süre