Mavisinannesi2 Kızlar bebişlerin hastane çıkışlarının fotoğrafları varsa atar mısınız bizlerede fikir olsun belki beğenir aynısından alırız 😇😄heleki benim gibi kararsız anneye😅
2melekannesi_ Mavisinannesi2 e bebekte güzel modeller var fiyat olarak da uygun 5li setler ben ordan almıştım
Mavisinannesi2 2melekannesi_ 5li set yeterli mi bana malzemesi az gibi geliyorda yenidogan da ne ihtiyac olduğunu bilmiyorum 2. Dogumum ama bilgim yok 1. Biraz karışık oldu kuveze aldılar uzerindekiler çıktı falan zıbınlıydı sadece
2melekannesi_ Mavisinannesi2 10lunun hepsi giydirilmiyor zaten iki takım gibi oluyor o da. ben de tam bilmiyorum ama bana yeterli geldi 5li set içine birer zıbın koydum sadece eksik olarak iç zıbınları yok yani 5lilerin. Bakalım henüz kullanmadık benim de ilk olacak ☺️
Mavisinannesi2 alcang yaa Allah bağışlasın benimde kızım 2 yas 6 aylık 2. Dogdugunda kızım tam 3 yasinda olacak doğum tarihle ayni olacak insallah erken dogum olmazsa