Ebru0145 Sizce emzirme sütyeni bir ihtiyaç mı? Yani sürekli süt bulaşır ve kokar onu da sürekli yıkamak gerekir bence. Onun yerine normal atlet giysek olmaz mı?
Minicikkiz Ebru0145 Ben almayı düşünmüyordum. Ama eşim alalimm rahat etmezsen kullanmassin dedi. Bitane aldım. Kullanışlı olursa kullanırım. Olmassa kullanmam 🤭
neslican0644 Ebru0145 yarım atletler warya hani annelerimizin de kullandığı onlardan alın daha rahat kullanımı. Bsn öyle yaptım 3 tane aldım onları kullanıyorum
Deletedmom16362 Bence gerekli. Ben normal sutyenle de denedim açmak baya zor olmustu,hele bide atlet giyiyorsaniz. Ama emzirme sutyeninin citcitini açınca rahatca emziriyorsunuz. Ben kızım 3-4 aylikken aldim düşünün rahat edemedim diğerlerinde.
Ebru0145 Bu konuda takıntım var. Ona bir damla değse giyemem yıkarım. E sürekli yıkasamda bozulur mu diye düşünüyorum.