Gebe kalmadan önce siğil vardı genital bölgemde. Smear yapıldı sonuç kötü geldi, kolposkopi yapıldı rahim ağzına bir şey çıkmadı. Ama doktorum HPV vücudumda aktif olma ihtimali olduğu için sezeryan olmamı istiyo. Çocuğa düşükte olsa geçme ihtimali olduğu için. Ben de cok kararsızım başka doktorlar normali destekliyo , bilmiyorum. Sezeryan olursam da bebek hazır değilken alınmış olucak çok kararsızım