M-eng95 Kızlar merhaba adete 5 gün kala bhcg 4.99 çıktı. Gebelik var mıdır? Şu an gerçekten çok heyecanlandım ama içimde çok buruk korkuyorum. Benim gibi düşük değer ile öğrenen var mı?
Caglasenn M-eng95 canım 5 üzeri hamilelik sayılıyor yakın bir değer ama sen bir gecikmeni bekle 🥰 inşallah vardırrr
derindemir M-eng95 ben olsam 2 gün sonra kan verirdim yine.ümitlendirmek gibi olmasın ama bence hamilesiniz🥳
EdizEliz M-eng95 tatlım gözün aydın ben de kızımı 5 ile öğrenmiştim sonra katlanmıştı. Senin de katlanır senledir umarım🥰 .
babycom456 Benım 1.20 cıkmıstı hamile değilmişim , foktor adete yakın biraz yükselme oluyo dedı belki sizinde öyledir yinede bilemicem ama Allah inşallah en kısa zamanda hepimize nasip eder
M-eng95 babycom456 inşallah canım daha önce testlerim hep 0.2 çıkıyordu bu sefer gebelik var diye düşünüyorum ama nasip Allah’tan
M-eng95 derindemir ağzından bal damlıyor :)) iki gün tabi yine vereceğim mutlaka ama 4.99 da çok sınır insan bir sinir olmuyor değil 🤦🏻♀️
Rumeysabahdr Benimki 37.44 değer çıktı gebelik var ama erken dönem adet günüm daha gelmedi 28 29 larda geliyor adetim 😍
Ayseesr Benm bi ara adetten 3 gun önce 7 çıkmıştı cNm hamile değilmişim 2 gün sonra artması gerekirken 0 çıkmıştı benim laboratuvar dan kaynaklı yada adete yakın oldgu için de yükselme olabiliyor. Umarım hamilesindir💖
badembid M-eng95 bence var ama çok yeni 2 gün sonra bir daha kan ver canım 😍 inşallah tutmuştur kuzum😇